19-20oct2017

Compensare & Beneficii

Atragerea oamenilor potriviti intr-o organizatie este un proces pe care departamentul HR il realizeaza cu mult talent, folosind abilitati specifice. Retentia acestor oameni se realizeaza insa pe baza unui sistem de compensare & beneficii competitiv si foarte bine definit. Cursul isi propune sa ofere specialistilor o mai buna intelegere a valorii unui astfel de sistem si, in acelasi timp, sa le ofere cunostintele, instrumentele, metodele, sfaturi si mici trucuri (tips & tricks) care sa ii ajute sa diferentieze compania angajatoare pe piata si sa creasca rata de retentie a angajatilor. Aceste cifre vor fi mai mult decat evidente in bilantul de sfarsit de an al companiei!

Prin intermediul acestui workshop, participantii vor:

  •  Intelege importanta unui sistem de remunerare si componentele acestuia.
  • Invata si pune in aplicare pasii necesari pentru construirea unui sistem de remunerare.
  • Invata cum sa creeze un studiu de business pentru oricare dintre elementele financiare sau non-financiare ale pachetului de Remunerare Totala (din 3 perspective esentiale: angajator, a angajat, actionari/ buget).
  • Afla cum sa evalueze un sistem de remunerare.
  • Analiza Indicatorii de Performanta (KPI) folositi in Comp & Ben.

Recomandat pentru:

  • Manageri, specialisti si generalisti HR
  • Managerii care doresc sa inteleaga importanta sistemului de Comp & Ben Repere din agenda workshopului:
  • Legislatie;
  • Definirea Sistemului Total de Recompensare (Total Rewards) – cum realizam legatura dintre strategia de business si comportamentele angajatilor;
  • Sistem Total de Recompensare (Total Rewards) – toate elementele incluse in pachetul de compensare, in plus fata de pachetul de remunerare;
  • Procese tehnice (evaluarea pietei, evaluarea indivizilor, evaluarea posturilor, folosirea rezultatelor evaluarii posturilor in analiza echitatii interne - metode), idei si sfaturi pentru dezvoltarea unui sistem de remunerare;
  • Componentele sistemului de remunerare (salariu de baza, bonusuri variabile, etc. – mix de teorie si exercitii/aplicatii practice);
  • Analiza compensarii – intern & piata (utilizarea datelor din piata pentru analizarea competitivitatii externe).

Metode de invatare:

  •  Folosim metode interactive, care includ exercitii individuale si de grup.
  • Prezentam studii de caz si exemple relevante.
  • Simulari de business (grile salariale, matrice Comp&Ben).
  • Materiale tiparite.
Trainer
Oana Datki

Oana Datki este South East Europe Managing Partner, Consulteam Romania - Oana are o experienta de peste 10 ani in conceperea, personalizarea si implementarea programelor de compensatii si beneficii pentru companii mari si medii din diferite arii de activitate. De peste 5 ani coordoneaza organizarea de studii salariale, evaluari de posturi si proiecte de job grading pentru mai mult de 200 de companii multinationale si locale.

Investitie / participant
Info

Sediul Consulteam, Str.Tudor Arghezi Nr.52, ap. 3, Bucuresti, sector 2.

2 zile

Pachetul de curs include: materiale tiparite, pranz, pauze de cafea, diplome de participare.

I have participated in 3 HR courses organized by Consulteam during 2016-2017 and I was very impressed by the way their trainers are sharing ideas, how the course agenda is being structured, by all the real life relevant examples which make you recall all the topics approached which make you better understand the learning material. The trainers have a friendly attitude and a big respect shown to the training content and the course participants and are very open to share information, examples and knowledge. All the staff and trainers from Consulteam have a natural passion to strain people to understand even the most abstract concepts and the training material. Wish you to keep sharing with the participants your endless enthusiasm and experience and you'll not only find continuous challenges but a lot of happy and well trained professionals. Thank you Consulteam for the memorable experiences, the accumulated knowledge, and the great friends that I have gained.

Patricia Bazna, HR Manager Supply – Bergenbier