16-17nov2016

Employer Branding

Un business de top are nevoie de echipe de top. Dar, pe o piata concurentiala, doar o imagine angajator solida poate face diferenta pentru a atrage, a motiva si a retine cele mai potrivite profile pentru companie.   

Un studiu al organizatiei Galup arata ca 79% dintre angajati nu sunt implicati (sau sunt de-a dreptul demotivati) in munca pe care o fac, ceea ce atrage dupa sine o pierdere de productivitate estimata la 31.5 milioane de dolari. A creste implicarea angajatilor este intim legat de cresterea profitabilitatii businessului.

Identitatea brandului de angajator este mai mult decat o simpla strategie de comunicare. Ea se construieste in timp real si este suma tuturor conversatiilor angajatilor, a marturiilor fiecarui fost angajat, a politicilor si procedurilor din companie, a experientelor economice si psihologice din ciclului de viata al angajarii.  

De aceea o strategie eficienta de constructie a imaginii angajator se bazeaza pe instrumente si perspective precise, capabile sa asigure coerenta intre mesajul vehiculat si realitatea businessului.

In timpul acestui workshop, participantii vor primi informatii relevante si structurate despre modul in care isi pot defini strategia OD si despre instrumentele necesare implementarii acesteia (stabilirea tabelului de bord, stabilirea diagramelor organizationale adecvate, principiile realizarii descrierii posturilor, gradarea posturilor, evaluarea eficientei design-ului organizational, etc.). Mai mult, participantii isi vor insusi fundamentul actiunilor HR in acceptiunea de astazi – cum pot influenta atat strategia companiei, cat si dezvoltarea acesteia in viitor.

Prin intermediul acestui workshop, participantii vor lucra pe:

  •  Importanta imaginii angajator
  •  Promisiunea de brand (EVP)
  •  Instrumentele strategice si tactice
  •  Best practices
  • Obiectivele business
  • Strategia de comunicare

Recomandat pentru:
•    Manageri, specialisti si generalisti HR

Repere din agenda:
•    Context & definitii (brand de produs/ servicii/ individual/ companie);
•    Brandul = PROMISIUNE; Atributele unui brand puternic: Relevanta, Autenticitate, Consistenta, Implicare;
•    Definitia pozitionarii si beneficiile sale;
•    Conceptul „celor 3 creiere”: Definitie, aplicabilitate practica; Legatura cu brandul/ pozitionarea.
•    „Mesaje cheie” ce sustin Imaginea de Angajator Perceptiile (din interior, din exterior);
•    constructia imaginii de angajator prin prisma celor 4 niveluri: individ, echipa, companie, comunitate;
•    Modelul Iceberg si Curba S.
•    Construirea pilonilor de baza pentru Imaginea de Angajator folosind o „Busola”
•    reconstituirea “liniei vietii organizatiei”;
•    tiparele, valorile si viziunea organizatiei ce se regasesc in conceptul de brand (promisiune, atribute, arhitectura);
•    barierele in implementarea viziunii companiei & employer branding;  
•    constructia planului de actiune si cooptarea stakeholder-ilor;
•    best practices.

Metode de invatare:
•    Folosim  metode interactive, care includ exercitii individuale si de grup.
•    Prezentam studii de caz si exemple relevante.
•    Simulari de business.
•    Materiale tiparite.

 

Trainer
Alina Perrin – Senior Consultant

Alina Perrin e consultant in managementul resurselor umane si public speaker. Cu peste 15 ani de experienta, ea are o expertiza internationala construita pe pozitii de Director de Resurse Umane operational (piata emergenta / piete mature) si functional (nivel mondial), completata de o experienta de business ca brand manager si reprezentant commercial in multinationale lider de piata. Alina a studiat la Universitatea din Bucuresti si la Institutul de Studii Politice din Paris, consolidandu-si cunostintele cu programe de training la CEDEP (Franta), Cranfield School of Management (UK) si Princeton University (USA)

Investitie / participant
Info

Sediul Consulteam, Str.Tudor Arghezi Nr.52, ap. 3, Bucuresti, sector 2.

2 zile

Pachetul de curs include: materiale tiparite, pranz, pauze de cafea, diplome de participare.