28-29mar2018

Employer Branding

Un business de top are nevoie de echipe de top. Dar, pe o piata concurentiala, doar o imagine angajator solida poate face diferenta pentru a atrage, a motiva si a retine cele mai potrivite profile pentru companie.   

Un studiu al organizatiei Galup arata ca 79% dintre angajati nu sunt implicati (sau sunt de-a dreptul demotivati) in munca pe care o fac, ceea ce atrage dupa sine o pierdere de productivitate estimata la 31.5 milioane de dolari. A creste implicarea angajatilor este intim legat de cresterea profitabilitatii businessului.

Identitatea brandului de angajator este mai mult decat o simpla strategie de comunicare. Ea se construieste in timp real si este suma tuturor conversatiilor angajatilor, a marturiilor fiecarui fost angajat, a politicilor si procedurilor din companie, a experientelor economice si psihologice din ciclului de viata al angajarii.  

De aceea o strategie eficienta de constructie a imaginii angajator se bazeaza pe instrumente si perspective precise, capabile sa asigure coerenta intre mesajul vehiculat si realitatea businessului.

In timpul acestui workshop, participantii vor primi informatii relevante si structurate despre modul in care isi pot defini strategia OD si despre instrumentele necesare implementarii acesteia (stabilirea tabelului de bord, stabilirea diagramelor organizationale adecvate, principiile realizarii descrierii posturilor, gradarea posturilor, evaluarea eficientei design-ului organizational, etc.). Mai mult, participantii isi vor insusi fundamentul actiunilor HR in acceptiunea de astazi – cum pot influenta atat strategia companiei, cat si dezvoltarea acesteia in viitor.

Prin intermediul acestui workshop, participantii vor lucra pe:

  •  Importanta imaginii angajator
  •  Promisiunea de brand (EVP)
  •  Instrumentele strategice si tactice
  •  Best practices
  • Obiectivele business
  • Strategia de comunicare

Recomandat pentru:
•    Manageri, specialisti si generalisti HR

Repere din agenda:
•    Context & definitii (brand de produs/ servicii/ individual/ companie);
•    Brandul = PROMISIUNE; Atributele unui brand puternic: Relevanta, Autenticitate, Consistenta, Implicare;
•    Definitia pozitionarii si beneficiile sale;
•    Conceptul „celor 3 creiere”: Definitie, aplicabilitate practica; Legatura cu brandul/ pozitionarea.
•    „Mesaje cheie” ce sustin Imaginea de Angajator Perceptiile (din interior, din exterior);
•    constructia imaginii de angajator prin prisma celor 4 niveluri: individ, echipa, companie, comunitate;
•    Modelul Iceberg si Curba S.
•    Construirea pilonilor de baza pentru Imaginea de Angajator folosind o „Busola”
•    reconstituirea “liniei vietii organizatiei”;
•    tiparele, valorile si viziunea organizatiei ce se regasesc in conceptul de brand (promisiune, atribute, arhitectura);
•    barierele in implementarea viziunii companiei & employer branding;  
•    constructia planului de actiune si cooptarea stakeholder-ilor;
•    best practices.

Metode de invatare:
•    Folosim  metode interactive, care includ exercitii individuale si de grup.
•    Prezentam studii de caz si exemple relevante.
•    Simulari de business.
•    Materiale tiparite.

 

Trainer
Oana Datki

Oana Datki este South East Europe Managing Partner, Consulteam Romania - Oana are o experienta de peste 10 ani in conceperea, personalizarea si implementarea programelor de compensatii si beneficii pentru companii mari si medii din diferite arii de activitate. De peste 5 ani coordoneaza organizarea de studii salariale, evaluari de posturi si proiecte de job grading pentru mai mult de 200 de companii multinationale si locale.

Investitie / participant
Info

Sediul Consulteam: Calea Grivitei 8 - 10, etaj 1, sector 1, Bucuresti

2 zile

Pachetul de curs include: materiale tiparite, pranz, pauze de cafea, diplome de participare.