Descrierea cursului

Competente dezvoltate (exemple).

Employer Branding este un pilon important in strategia Resurselor Umane a fiecarei companii. De asemenea, este diferenta intre “Nu, multumesc” si “Cum as putea ajunge sa lucrez acolo?”. Va propunem un workshop in care veti descoperi strategii de Employer Branding, instrumente, importanta in business si in relatia cu partenerii de business, rolul in interiorul companiei, masurare si metode de crestere si imbunatatire a brandului de angajator. Mai mult, participantii vor invata pe baza unor exemple practice care este legatura intre: Employer Branding – Customer Experience – Cultura organizationala.

Repere din continutul programului :

  • Importanta definirii unei strategii de Employer Branding – impactul in dezvoltarea sustenabila a business-ului
  • Caracteristicile activitatilor de Employer Branding. Valori si standard.
  • Beneficiile unei Imagini de Angajator de referinta
  • Pasii pentru imbunatatirea Imaginii de Angajator
  • Cultura Organizationala si Imaginea de Angajator
  • Cultura: formala, surse ale culturii, procese care definesc cultura, tipare
  • Work/Life Balance in interiorul companiei: cum definesc/ monitorizez/ imbunatatesc, care sunt cele mai bune practici usor de implementat
  • Campanie Imagine de Angajator: importanta, tipuri, continut, consolidare, “ghid de utilizare”, masurare
  • Imaginea de Angajator si Implicarea Sociala
  • Imaginea de Angajator – calea spre excelenta in business; Piata – Produse – Clienti – Angajati

Metode de invatare:

  • Prezentarea unor cunostinte si practici relevante de catre facilitator
  • Exercitii practice ce implica in mod activ participantii (individual si in cadrul echipelor)
  • Studii de caz/ schimburi de opinii si/sau cunostinte/ materiale speciale
  • Materiale tiparite
Despre curs