Descrierea cursului

Repere din continutul programului

  • Protejarea si dezvoltarea celor mai importanti clienti
  • Principiul Pareto
  • Cele mai importante abilitati si competente pentru KA (un KA Manager performant joaca un rol foarte important in mentienerea prosperitatii unei afaceri)
  • Rolul si responsabilitatile unui KA: selectarea clientilor importanti, intelegerea lor, definirea strategiei & tacticilor, managementul & motivarea clientilor importanti, masurarea rezultatelor si imbunatatirea abordarii clientilor importanti
  • Procesul de KA management pentru: planificarea, dezvoltarea si protejarea clientilor importanti

                                             
Beneficii

  • Performanta/productivitate crescuta in activitatea unui KA
  • Dobandirea unei abordari de vanzari strategice pentru castigarea si dezvoltarea conturilor importante
  • Intelegerea si influentarea diferitelor tipuri de personalitati pe care le regasim in procesul decizional (clienti si propria companie)
  • Prezentarea ofertei intr-un mod convingator si castigarea unui cont intr-un mediu foarte competitiv
  • Dezvoltarea si implementarea unei strategii de KA management pentru toti clientii
Despre curs
Durata: 
2 zile
Locul desfasurarii: 
Bucuresti sau orice alt loc, in functie de nevoile clientilor nostri
Sunt incluse: 
Materialele de training, diplome, sala de curs (sediul Consulteam, Bucuresti)