Descrierea cursului

Repere din continutul programului

  • Prima impresie si stiluri de vanzare
  • Interactiunea cu ceilalti – motivatia si comportamentul clientului
  • Stiluri interpersonale – impactul asupra vanzarilor si strategiei de vanzare
  • Comunicarea – verbala si non-verbala
  • Key Accounts management
  • Managementul canalelor de distributie – 4 piloni: cercetare, analiza, strategie si tactici

Beneficii

  • Participantii vor invata sa se cunoasca pe ei insisi si apoi pe ceilalti cu care interactioneaza
  • Intelegerea motivelor de cumparare
  • Participantii vor invata sa isi adapteze abilitatile si tehnicile dobandite in timpul programului nevoilor si asteptarilor clientilor
  • Imbunatatirea abilitatilor de comunicare
  • Imbunatatirea abilitatilor de influentare a clientilor astfel incat sa fie atinse obiectivele de business
  • Stabilirea de relatii pe termen lung cu clientii important (KA) si partenerii de distributie
Despre curs
Durata: 
2 zile
Locul desfasurarii: 
Bucuresti sau orice alt loc, in functie de nevoile clientilor nostri
Sunt incluse: 
Materialele de training, diplome, sala de curs (sediul Consulteam, Bucuresti)