Descrierea cursului

Repere din continutul programului

  • Teorie si practica: planuri de marketing de succes
  • Studii de caz practice care consolideaza teoria – participantii vor dobandi o cunoastere aprofundata a tuturor elementelor mixului de marketing
  • Puncte esentiale, de verificat – vei avea la indemana o lista de puncte esentiale pe care trebuie sa le bifezi, inclusiv un sablon care te va ajuta sa realizezi un plan de marketing, sa monitorizezi campanii si si sa emiti briefuri catre parteneri

Beneficii

  • Aplicarea mixului de marketing unui scenariu real
  • Cercetarea de piata – obtinerea de rezultate pe baza carora se pot stabili actiuni clare; intelegerea modului in care cercetarea profesionista conduce la obtinerea de informatii despre consumator, asigurand astfel un avantaj competitiv
  • Evaluarea avantajului competitiv al produsului/serviciului – intelegerea faptului ca produse si servicii diferite necesita abordari diferite (management, investitii)
  • Dezvoltarea unor strategii de comunicare pliate pe caracteristicile publicului tinta – intelegerea obiectivelor de comunicare si a canalelor potrivite pentru ca mesajul sa ajunga la consumator
  • Stabilirea in mod eficient a pretului produsului/serviciului – intelegerea importantei pe care o are pretul in procesul decizional
Despre curs
Durata: 
2 zile
Locul desfasurarii: 
Bucuresti sau orice alt loc, in functie de nevoile clientilor nostri
Sunt incluse: 
Materialele de training, diplome, sala de curs (sediul Consulteam, Bucuresti)