Descrierea cursului

Repere din continutul programului

  • Crearea de noi oportunitati prin intermediul intalnirilor cu clientii
  • O structura eficienta a apelului telefonic
  • Dobandesti incredere in depasirea obstacolelor, ca rezultat direct al empatiei si verificarii gradului de intelegere al clientului
  • Tehnici de imbunatatire a nivelului conversational

Beneficii

  • Mai multe intalniri pentru a-ti atinge obiectivele de business
  • Tehnici pentru abordarea directa a factorilor de decizie
  • Stabilirea „rapport-ului”
  • Generarea unei intalniri (nevoia, stabilirea intalnirii)
  • Gestionarea cu incredere a obiectiilor
  • Incheierea intalnirii
Despre curs
Durata: 
Programul poate fi adaptat pentru una sau doua zile de curs
Locul desfasurarii: 
Bucuresti sau orice alt loc, in functie de nevoile clientilor nostri
Sunt incluse: 
Materialele de training, diplome, sala de curs (sediul Consulteam, Bucuresti)