Descrierea cursului

Repere din continutul programului

  • Cum construim, protejam si dezvoltam vanzarile prin intermediul apelurilor telefonice
  • Aplicarea unei structuri, astfel incat fiecare convorbire sa fie productiva si sa isi atinga obiectivele

Beneficii

  • Demontarea barierelor mentale – crearea unei stari pozitive astfel incat sa creasca gradul de incredere al clientilor
  • Targetarea proactiva a prospectilor potriviti pentru generarea cele mai bune rezultate posibile
  • Folosirea casutei vocale – este un instrument de vanzare eficient, daca este corect folosit
  • Incepe fiecare convorbire fiind increzator – implica-ti clientul de la inceput
  • Angajeaza-te intr-o conversatie convingatoare – afla cum o intrebare valoroasa poate genera raspunsurile de care ai nevoie
  • Raspunde la intrebarea „De ce compania/produsul/serviciul meu?” – personalizeaza impactul pe care il are produsul tau
  • Depaseste rezistenta – foloseste argumente logice dar si emotionale
  • Castiga angajamentul clientului – incheie cu succes convorbirea atunci cand si tu si clientul sunteti multumiti
  • Foloseste instrumentele si tehnicile dobandite pentru a obtine rezultate si a te bucura de rolul tau vital in procesul de vanzare
Despre curs
Durata: 
2 zile
Trainer: 
Calin Gligorea
Locul desfasurarii: 
Bucuresti sau orice alt loc, in functie de nevoile clientilor nostri
Sunt incluse: 
Materialele de training, diplome, sala de curs (sediul Consulteam, Bucuresti)