Descrierea cursului

Repere din continutul programului

  • Strategia de vanzari competitiva: realizare & implementare
  • Alinierea vanzarilor si marketingului aceluiasi scop
  • Factori de succes esentiali pentru vanzari profitabile
  • Fii indispensabil pentru clientii tai

Beneficii

  • Analiza performantei in vanzari a membrilor echipei si modalitati de dezvoltare a fiecaruia dintre ei
  • Analiza canalelor de vanzare si a strategiei privind piata – optimizarea alocarii resurselor prin canalele adecvate
  • Analiza pietei si cresterea market share-ului prin folosirea conceptelor Total Market Opportunity si Matrix Customer Portfolio
  • Alegerea strategiilor si tacticilor adecvate pentru a rezolva problemele care apar in cadrul echipei, companiei sau in randul clientilor
  • Evaluarea impactului pretului si crearea unui buget de vanzari care sa tina cont de bugetul intregii companii – impactul cash flow-ului, profitului, ROI
Despre curs
Durata: 
2 zile
Locul desfasurarii: 
Bucuresti sau orice alt loc, in functie de nevoile clientilor nostri
Sunt incluse: 
Materialele de training, diplome, sala de curs (sediul Consulteam, Bucuresti)