Pentru organizatia clientului nostru, un grup international de asigurari si servicii financiar bancare din Europa, cu peste 13 milioane de clienti si 34.000 de angajati la nivel global, cautam un profesionist pentru rolul de ASISTENT EXECUTIV. Grupul are o prezenta extinsa si la nivel international, in 11 tari din Europa, Africa si Asia, sustinand cresterea dinamica a operatiunilor sale internationale prin investitii in distributie si prin consolidarea expertizei sale. Astfel, alaturi de Franta, Italia, Turcia, Ungaria si China, Romania este o tara cu importanta strategica pentru compania clientului nostru.

Responsabilitățile rolului includ:

  • Furnizarea de asistenta manageriala, administrativa, logistica si de comunicare pentru Directorul General al companiei;
  • Planificarea si organizarea de intruniri si deplasari ale Directorului General;
  • Asigurarea comunicarii in interiorul companiei si cu exteriorul (Grup, clienti, parteneri);
  • Gestionarea documentelor si rapoartelor specifice activitatii companiei;
  • Elaborarea de rapoarte, minute de sedinta şi alte documente solicitate de Directorul General;
  • Efectuarea la nevoie de servicii de traducere/retroversiune a documentelor specifice şi în şedinţe.

Asteptarile pentru acest rol presupun:

  • Experiență anterioara de 3-5 ani ani într-un post similar
  • Studii superioare absolvite;
  • Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;
  • Abilități bune de operare MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Proactivitate, memorie bună, timp de reacție peste medie
  • Tinută și conduită de afaceri (mediul de lucru este unul formal)

CV-urile si recomandarile se pot trimite pe adresa de e-mail raluca.tataru@seiteq.com

Full Time

Lasa-ne CV-ul tau sau spune-ne cu ce te putem ajuta

Fisierele incarcate trebuie sa aiba cel mult 2 MB.
Fisiere acceptate: pdf doc docx.
Image CAPTCHA