Organizatia clientului nostru este una dintre primele societati de avocatura, acordand servicii de specialitate in toate ariile dreptului afacerilor, inclusiv Fuziuni si Achizitii, Privatizare, Drept bancar, Energie si resurse naturale, Real estate, Concurenta, Drept societar si Comercial, Telecomunicatii si IT, Dreptul muncii, Drept fiscal, Piete de capital, Dreptul Mediului, Litigii & Arbitraje.

Compania acorda in mod regulat consiliere juridica celor mai cunoscute corporatii din Romania, precum si institutiilor publice si financiare locale in tranzactii corporative si financiare sofisticate si in proceduri complexe de rezolvare a disputelor. Portofoliul firmei cuprinde peste 2.500 clienti, majoritatea din categoria investitorilor straini.

Responsabilitățile rolului includ:

  • Inregistrarea cronologica si sistematica in contabilitate a operatiunilor desfasurate;
  • Incadrarea documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli;
  • Inregistrarea in contabilitate de intrari in baza documentelor primite de la furnizori (facturi interne, facturi externe, NIR-uri);
  • Inregistrarea in contabilitate de facturi de prestatii de la furnizori interni, precum si platile efectuate catre acestia;
  • Verificarea corectitudinii documentelor justificative ale societatii si indeplinirea procesului de aprobare interna a cheltuielilor (deconturi, ordine de deplasare, facturi, chitante, achizitii de mijloace fixe etc);
  • Inregistrarea incasarilor si platilor in lei conform extrasului de cont;
  • Operarea incasarilor si platilor in numerar conform registrului de casa;
  • Verificarea zilnica a soldurilor din banca, din casa si avansurilor din trezorerie in lei;
  • Opererea avansurilor din trezorerie conform deconturilor;
  • Intocmirea registrelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare (registru de casa, jurnal, inventar);
  • Evidenta soldurilor de clienti si furnizori;
  • Verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari;
  • Evidenta cheltuielilor in avans/curente;
  • Introducerea platilor (online banking); mentinerea relatiei cu banca;
  • Intocmirea contractelor individuale de munca, acte aditionale si decizii de incetare a CIM;
  • Intocmirea situatiilor financiar-contabile solicitate de conducere;
  • Exercitarea controlului financiar preventiv privind legalitatea operatiunilor;

 

Asteptarile pentru acest rol presupun:

 

- experiență anterioara de 3-5 ani ani într-un post similar, în operațiuni de contabilitate

- cunostinte teoretice si practice solide in domeniul contabilitatii si al fiscalitatii

- studii superioare, preferabil în contabilitatea de gestiune, membru CECCAR

- abilități bune de operare MS Office (Word, Excel, Outlook)

- abilități bune de operare a unui program de contabilitate

- proactivitate, memorie bună, timp de reacție peste medie

- ținută și conduită de afaceri (mediul de lucru este unul formal)

CV-urile si recomandarile se pot trimite pe adresa de e-mail raluca.tataru@seiteq.com

Full Time

Lasa-ne CV-ul tau sau spune-ne cu ce te putem ajuta

Fisierele incarcate trebuie sa aiba cel mult 2 MB.
Fisiere acceptate: pdf doc docx.
Image CAPTCHA